Friday, December 7, 2012

fiesta sana sini

Assalammualaikum

hai hai.aku nak cerita pasal U aku ni.sejak menjak ni selalu sangat buat kanival . hari tu ade fiesta konvo,PC fair ,yang ni pulak sedang diadakan sempena ape pon aku tak taw.macam macam yang dijual.aku rambang mata..cantik wow ! haish..nafsu aku nak bershopping terpaksa dikawal .haha.

nak dikatakan tiap tiap minggu la aku g sane.setiap kali g sane tu la aku kuar kan duit dari mesin ATM . huh ..dan beli la ape yang patot.konon nye dlam hati tak nak beli pape g sane.last last .hamek kau! beli jugak akhirnye.. eden tak dapat tahan weyh tgk tu sume..haiyooo..





haa. ni dia promosi yg dipromote kat group U aku ni..macam2 ade..yang paling wajib aku beli kat sane semestinye la makanan kan.haha..macam2 ade weyh.haa.gemok la aku pasni..sedap2 pulak tu.haha..okey la tu je nak cter,..uhuh.. 

bye

salam

No comments:

Post a Comment