Sunday, December 9, 2012

minggu yang sibuk before final exam

Assalammualaikum

holla ! haa.. update blog pulak aku kan. biasa nya sebulan baru aku nak update.tah kenapa aku hari ni sangat rajin pon aku tak taw lah . okey .nak cerita sikit ni . seperti biasa apabila digelar pelajar memang wajib dengan 'stress'.kenapa?? haaa..sebab setiap kali nak final test pensyarah akan bagi tugasan 'project work' + 'assignment 'yang berlonggok longgok . sampai dah tak tahu nak buat yang mana satu . haish . sedih lah kalu cam ni kan.



waktu aku tengah senang lenang tak pula bagi waktu tu.haish.time dah nak dekat final time tu la bagi .. bila masa la aku nak study ni..haiyoo..okey setiap subject ade project antara yang aku dapat  project algorithm.projek ni susah la jugak .kene buat programming . aku dah la xdew basic just mengharap kan kepada group aku je.then project discrete, ni pon same.hanya dah banyak kali buat discussion.tapi 1 soalan je dapat buat.lagi ape eak??haaa..algebra,okey yang ni senang sikit sebab jawapan ade kat internet so boley copy and paste.haha.

hari ni aku sangat rajin ye aku.aku buat assignment yang senang aku boleh buat.agama and munakat DONE :) HAHA.senang lah ahli group aku.HAHA.aku taw mereka tgh bz dengan prject lain.haha..



okey la.tu je ..kepada mereka yang bergelar 'pelajar' jangan lupa siap kan korang punye assignment k.alert sikit tugasan anda yang diberi.jangan ambil tak kisah pulak ye..nnti markah team work anda tak ade..harap amalkan dan selamat beramal.KAH KAH KAH.

SALAM..



No comments:

Post a Comment