Tuesday, November 13, 2012

my feeling rite know

Assalammualaikum

hye..aku nak tanye korang laa..ape itu cinta or love or sayang ??korang pernah couple or sedang bercouple or tunang or kawin?? actually aku nak share something .sometime kite suke kan seseorang tu ,tapi orang tu just biase2 je dengan kita .something kite betul2 sayang kan orang tu,tetapi kite dimain kan but sometime pasangan tersebut saling sayang menyanyi sehingga ke jinjang pelamin.

actually aku baru je habis tengok 3 temu janji .haha. aku ni suke tengok movie mengesahkan CINTA .aku bayangkan aku dalam kisah tu .sweet ,romantik.....

aku ada seorang kekasih aka boyfriend . seriusly aku sangat sayang kan dia.aku sentiase agar dia jadi suami aku.itu niat aku.aku tak nak main2 kan dia.im serius with him.dia dah bawa aku jumpe dengan parent dia.aku pon dah bawa dia jumpe parent aku...kadang aku terfikir nak kawin awal . tapi memandang kan kami masih belajar ,mengejar cita-cita masing2,tak ada duit,masih dibawah tanggungjawab parent,so terpakse menunggu ...aku sanggup tunggu.

dalam hubungan ni ada dugaan nye..aku taw ade org yg cuba nak contact2 semula ngn dia.aku taw sape perempuan tu ,jgn sampai aku mention name kau ye.(harapkaubacaini).kau dengan dia dah tak ada pape ok.kau pon pernah couple kan?kau nak org kacau hubungan kau?tak nak kan.buat mase ni aku slow talk aje.jangan sampai aku sounds terus kat kau .fikir2kan ye( AIN ).please... go a way .. aku tak kesah klu nak berkawan .tapi ade had2 nyee..k tq

To my KacangSan ;

awak adalah orang yg saya sayang.
kite kejar cita2 kite dulu,
i tunggu u...
i doa kan hubungan kita sampai kita kawin.amin...
love you much ! 


No comments:

Post a Comment