Friday, July 6, 2012

ulat di kepale and tanpa bos kami jadi kalot

Assalammualaikum

hari ni aku keje mak aku hantar naek motor .bayangkan la aku berpakaian baju kurung ( ayukan haha ).ahaha.aku taw la aku pakai bju kurung tapi tak payah la nak pandang aku berswit2 ngn aku..pandang la dpn awak2 uh pandu lori ye..mkn penyepak aku kunk taw la..

mak aku turunkan aku kt bustop lame.kat situ ade pokok besar..da sampai tmpat keje aku merasakan geli kt pipi aku ni.aku ingatkan rambot aku terkeluar.tapi bile aku pegg upe nye ULAT BULU ! eeiiiuuww geli kita .adoi geli gemalai aku..tak suke2..

time nak balik keje pulak,time nak ttp kedai time tu la ramai org dtg .adoi..beli banyak2 lak tu.tapi xpe .alhamdulillah rezeki sume tu.heee..kedai jadi tunggang langgang dah.bersepah.then bos tak dtg.terkial2 kami nak kire sale .ayoo...

hari ni juga terpakse tumpang kak fiza sampai ke bustop.kat situ da la gelap giler pewwhh..menakotkan..then akak amek nek moto..nek moto 3 0rang..ahaha..besar2 bdn yg nek uh..ahaha..

terima kasih the end.

gitu je ea cter..
aha

No comments:

Post a Comment