Monday, July 16, 2012

tawaran ke UNIVERSITI

Assalammualaikum

13 JULAI result kemasukan U keluar.aku terlalu takot nak check result nye.ye la..takot frust menonggeng macam time spm uh.sodeyh giler den.hmm..tapi kali ni ag menakotkan.klu aku tak dpt amek degree sia-sie je la aku masok matrik uh.aku ni bukan nye pandai macam kawan-kawan aku yang lain..hmm

penantian

penantian telah tiba

jeng jeng jeng


tada !!

alhamdulillah.akhirnye aku dapat jugak.syukur sangat2..terima kasih ya allah .kau makbulkan doa aku.aku pointer tak bagos mane pon.tapi cam mane tah ley dpt..ini dinamekan rezeki kan?haaa..isyallah aku sedaya upaya belajar sungguh sampai aku dapat ke KONVOKESYEN(tah btol ke aku eje ni)tak jaoh mne pon.UTHM Batu pahat je...

Doakan aku berjaya ye.
aminnn

No comments:

Post a Comment