Thursday, July 5, 2012

Date again :)

Assalammualaikum

Hari yang mengembirakan untuk aku.hua2.. dah lame aku tak update ngn blog aku ni.aku terpikir nak update blog aku ni sebab aku bace novel ni,dalam citr tu pon die selalu update blog.mengingatkan aku pon ade blog juga yg berkurun lame nye tak mengupdate.ahaha

kononnye nak hang out dengan si shahira with her BOYfriends,last2 mereka hilang tah kemane dah.ckp mau g jusco bukit indah.lastnye si couple ni melencong ketempat laen.nak berdua2 la tu.aku tak kacau korang laa..ayoo.aha.akhirnye aku with myBOYfriends only.aha

date kali ni laen skit.rase cam terlebih bahagia kot.ahah.tah ,aku tak taw knpe..heee..kami tgk yg citer ABRAHAM LINCOLM (tah betol ke aku eje ni)cter vampare(pontianak).actually aku tak nak tgk cter tu.nak tgk madagascar.si faiq nak sgt cter uh.hais.ikotkn aje jelaa...seram gak aku tgk..aku hanye tgk dengan tapisan tangan ku.ahaha.ttp mate time suspen.ahaha.

then makan .. lapaaa..next terus ke TAMAN MERDEKA.
tadaaa ! sweet tak kami?heee..

sebenarnye kami selalu date,tapi da lame tak amek gamba bersame..hee..ni the lastest picture.hehe..sweet this moment.
perkara yang masih dalam ingatan die suke aku pakai tudung bawal berbanding selendang . and paling die suke bile aku berbaju kurung.dear,,next date k i pakai baju kurung..hehehe.


haish..BOYfriend saye ni sebenarnye mengantok.mane tak nye g tido kol 4 pagi tu ape pasal.kan da tido dalam kete.kesian pulak aku tgk.nak aku drive??halah.mmg berkurun la.aku tak reti nak drive kete manual ni.hee.then before balik uh jemput ibu mertua ku(bakal k hua2) dapat jumpe ibu !haha.lame tak jumpe ibu..hehe..

anniversary dear
1 years 1 month
:)

love you a lot dear

No comments:

Post a Comment