Tuesday, January 22, 2013

Trip Ke Gunung Ledang

tuk ! tuk ! tuk ! *ketuk pintu

Assalamualaikum !

hye2..how are you uolls?? sehat kan??mesti la sehat . aku pon semakin sehat . haha . sejak cuti sem ni aku merasakan diri aku ni gemok . haiisshh . macam mane la eak nak kurus semula.. rindu nak jadi badan aku yang kurus macam dibawah ini.

 

kurus kan?? haha .. sekarang dah macam mak orang pon aku tgk.HAHA.

Okey dah melalut da ni.actually entry kali ni pasal trip aku ke Gunung Ledang . for your information . ni first time aku g Ledang .err.. bukan first time laa..pena...tapi sampai parking ke..pastu balik..sebab .. time tu aku berbaju kurung,family aku sume tak bawak baju..so balik je laa..haha.. sengal kan??kali ni aku baru berpeluang nak g jelajah tempat tu.walaupun dulu aku study kat KMJ . tak pena lah g situ..haha. 

kali ni aku g dengan BF aku faiq dan rakan rakan nya Amira Roscli,ecah faezazzam and shera zaimi.. ni sume plan aku . aku yg rancang . mula2 tu nak g desaru just picnic2 jer..si faiq tak nak pulak .nak g wonderland melaka pulak..pastu kata nye baik g negeri sembilan pulak.last2 g Ledang je..HAHA ..Kali ni bile dah follow laki laki.diorang mesti nak mandi tempat2 yang best..sekali diorang bawak ke puncak .pewh ! penat gilor ! kesian kami yg perempuan terpakse berhenti banyak kali .. haishh..

 haa.. ni die.. berhenti seketika.. sempat ag aku snap .haha..time ni tum penat agi nak naik tu.. ade satu part ni.masing2 kali dah menggeletar.pitam.pening.ade yang nak termuntah . but im still steady ..hahaha.. eceh2..


da sampai .. rehat sebentar.. penat giler... tercunggap cunggap aku daki gunung ni..haishh.. yang laki laki nye dah samapai atas lame dah terus terjun .yang perempuan ni masih terkial2 nak daki .. haishh  .. bukan nak tunggu kiteorang ni.



 sementara laki lakinye merendam kan diri nye dalam air..kiteorang klik klik klik laa..haha


hanye diorang je yang mandi..yang lain tidak mandi pon..haha


aksi faiq membuat tejunan nye..



turn azzam pulak tunjuk skill nyee..


terjunan faez yang paling COOL ! haha


ooppsss ! hehe



yeah ,..  nak turun pon satu hal jugak .. mase nak turun tu .. kaki menggigil tu...macam dah tak larat dah.ingat kan time naik je tak larat..turun pon same..alahai...tapi tak penat sangat taw.. bile dah sampai rumah baru rase kesakitan yang agak lampau.eceh.lampau la sangat kan..haha.. tapi yang penting kali ni trip yang best.. haha..

next trip to melaka ! haha..

okey bye2.. bagi yang tengah cuti sem tu .selamat bercuti ye..hhaahaha..bye2..

^_^

salam 


No comments:

Post a Comment