Monday, January 14, 2013

Assalammualaikum !!!

SELAMAT TAHUN BARU 

eh , hari ni dah bape hari bulan baru nak wish happy new year??patut ke tidak tu?ish3 .tak patot tak patot.haha.xpew laa..baru sekarang aku nak update blog ni. ni pon aku kat rumah sebab cuti SEM ! HAAHA..YEAH itu yang pelajar ipta nak kan.cuti sebulan tu...

o k .entry hari ni aku nak citer pasal birthday kawan U aku ni.. aku rase birthday die ni yang pertama kalinye best disambot.disambut ape nye??sambut membaling tepung beramai ramai.HAHA.sebelum ni pon ade sambut,tapi tak meriah macam birthday kali ni.haaa..nak taw bifday sape??nak taw??


tadaa .. ini dia..NOOR ATIQA BT MOHD GHAZALI mangsa mandian tepung.kahkahkah..
nak promote jap.sape2 yang nak add dia sila klik dibawah:

FACEBOOK:

TWITTER:

setiap kali ade sesi balingan tepung aku mesti terselamat.hahaha .fuh .naseb baik bifday aku time cuti sem.HAHA *ketawa EVIL*..nak tengok gambar gambar yang lain .?? korang boleh scroll ke bawah k 
:)



mereka mereka yang masih bersih lagi suci sebelum mandi tepung


sesi balingan sudah bermulaa


pic yang  atas tu agak sweet kan..HAHA


mereka adalah mangsa keadaan .BALINGAN TEPUNG.

OKEY tu jee.. happy birtday again AG ! haha

XOXO D

*PUBLISH*





No comments:

Post a Comment