Saturday, October 6, 2012

tentang aku

Assalammualaikum

ok.hari ni aku nak citer pasal diri aku kejap..sebab kawan baru ni tak kenal aku ag kan..so aku nak bagitaw lah ni..haha..nape aku nak bagi taw??sebab nak luah kan perasan.yelaa..kite kat tempat baru.jumpe kawan baru.so macam2 perangan kite jumpe..kadang2 uh cam tak kesefahaman pon ade gak kan.

firstly
  • seorang pendiam 
    Bermaksud ,aku bukan seorang yang banyak bercakap dan nak 
    dikatekan setiap pagi nak g kelas aku akan diam sahaje.nak
    taw knpe??sebab waktu2 pagi aku lom ade mood ag nak  
    bercakap.haha.

  • suka siap awal 
    sejak dari matrik aku memang suka siap awal.walaupon kelas   
    kol 8 pg.tapi aku dah bangun kol 5.tapi dah kat U ni.bangun 
    lambat skit.kol 6.30.tu pon ade yang cakap awal agi.

  • tak suka tunggu orang yang lambat bersiap.
    aku memang dari dulu tak suke menunggu orang yang lambat
    bersiap .tapi lambat siap sebab suke melambatkan mase.paham 
    tak??it mean bile org dah suruh siap dia bole kate "alaaaa 
    awal agi rilex laa".    

  • akan jadi ramah bila dah rapat
    aku bukan jenis yang sombong.aku memang susah nak bergaul 
    dengan orang.sampai mak aku cakap 'rajen2 la bercakap ngan 
    orang ".

  • tak suka orang yang selalu berfikiran negatif
         kenapa aku tak suke orang cam ni??sebab bila aku nak join
    ape2 program yang aku suka,dia akan cakap "alaa..membazir 
    je,baik tido kt bilik".see ,orang tu akan membantut kan ape
    yg kite nak kn?seba kita kita tak dew mmber klu nk join.
       
  • seorang yang bukan jenis suke marah.
          aku kadang-kadang uh sakit hati klu ade orang nak buat kita
    marah .tapi aku akur sebab klu mara sekali pon kita tak boleh 
    begitu je.so,biarkan je la ape nak berlaku.kalau marah sekali 
    pon aku akan pikir banyak kali.yela takut nanti kite yang tak 
    de kawan.

okey itu je..bye2.

salam :)

No comments:

Post a Comment