Friday, October 19, 2012

hangout with new friends

Assalammualaikum

HAI hai blogger sume...haaa...entry hari ni aku nak upload gambar aku berhangout dengan kawan-kawan baru aku. heee :)baru berkenalan dalam sebulan lebih je. just for information.aku ni seorang tak banyak sangat nak bercakap kan.so,aku gune kan la masa yang terluang ni nak meramah kan diri aku ni haaa..haha.


see this.. ni la kawan kawan ku..haha.ade yang dari kelantan selangor ,pahang,negeri sembilan .waw..tak pernah aku terpikir akan dapat kawan yg bukan dari negeri johor .dulu kat matrik majoriti dapat kawan johor.sekarang sume negeri ade.haha..

masa ni baru habis makan.kiteorg makan foodcourt kat BP MALL .haha..dulu klu kat jb g jusco tebrau or city square .ni kua pon sebab ade orang nak shopping ! well duit ptptn dah masok kan..haha.tapi aku terpakse kawal nafsu untuk bershopping sebab duit ptptn aku dapat sikit je.so, berjimatla gayo nyee..haha


haaa..ni dia klu org nogori n org kelate.memng suke plessing barang yg tak dibeli nye..haha.ni pon amek gambar curi curi.takot orang kedai nampak.haha..



setelah penat bershoping akhirnya kami dapat duduk juga akhirnya..haha..macam2 la budak2 ni belanje..adoi..baju tah bape pasang.skirt laa,adoi..aku yg menahan nafsu nak beli.tapi akhir nye aku kalah,aku beli jgk skirt.haha..



dari pukul 2 sampai ke malam baru balik.hadoi.ni la perempuan kalau kelua shopping memang tak ingat dunia..haha..dalam penat2 cam ni berbaloi dapat BIG APPLE.seriusly sangat sedap,harge pon sedap gak.haha.balikje kebulur aku..kaki cam nak tercabut.tapi best dapat kua cam ni..haha

okey tu je laa al kisah aku..

bye..
sayonara :)

No comments:

Post a Comment